Uken som gikk

Hei og god mandag!

Akkurat nå: Akkurat nå sitter jeg i sofaen. Jeg har vært på biblioteket med Stian siden han hadde fri. Vi fant noen bøker vi skal begynne å lese, så det blir spennende. Er så lenge siden jeg har faktisk lest en bok, så det blir gøy at jeg og Stian skal sitte sammen å lese.

Ukens serie: Unbelivable på Netflix! Er snart ferdig med den og den kan jeg anbefale på det sterkeste!

Ukens høydepunkt: Det må bli jentekvelden på fredagen. Veldig gøy! Elsker å ta det helt ut og ikke bry meg om alt og alle. Angrer jo selvsagt alltid dagen etterpå, men det er sånn det er noen ganger. Det må snart gjentas snart! Snart er det jo bursdagen til lillesøster så da kan vi feire igjen!

Ukens beste innkjøp: Lysfat fra nille og blå vase fra Princess. Det er veldig fint med et lystfat og særlig i gull. Elsker det og passer fint inn i leiligheten. Elsker å pynte og bytte pynt til forskjellige sesonger. Og gull er bare så lekkert!

Ukens favorittplagg: Det må bli denne grønne buksen fra nelly. Har brukt den mest denne uken. Veldig behagelig på!

Ukens craving: Sjokolade!

Ukens matrett: Det må bli hjemmelaget pizza på lørdagen. Jeg hadde veldig lyst på noe digg siden jeg var litt dårlig fra dagen før. Det stod mellom indisk takeout eller hjemmelaget pizza. Tanken på at jeg måtte stelle meg før vi skulle til byen og spise orket jeg ikke. Så da ble det hjemmelaget pizza.

Ukens mest leste innlegg: 

LØRDAGEN OG SKAL VI DANSE 

BLI EN GOD MATREDDER 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg