Uken som gikk

Akkurat nå: Sitter jeg på toget til Oslo for å møte Ingunn. Skal sitte med bachelor i dag. Senere blir det en trenings økt. Må få litt rutine på det igjen kjenner jeg. Har blitt mye skolearbeid i det siste og fått litt dårlig rutiner på trening nå.

Ukens opptur: I helgen var jeg i bursdag til moren til Stian og det var så koselig. Fikk selvfølgelig masse snop og kake. De små niesene til Stian er så søte og jeg blir som et barn igjen når jeg er sammen med dem. Barn er veldig søte og det er jo en stund til jeg skal få barn. Så da er det alltid hyggelig å være med niesene til Stian i mellomtiden.

Ukens sang: IDOL-BTS

 

Ukens mat: Chili sin carne med nachos! Yummi! Er så digg med masse grønnsaker og bønner.

 

Ukens bilde: 

Ukens innkjøp: Forrige uke var jeg veldig flink til å spare. Det eneste jeg brukte penger på var å farge håret. Så det var veldig deilig å få vekk etterveksten. Det eneste jeg kjøpte var noe sminkefjerner, cleanser for huden og noen spisebord brikker.

Ukens tanke: Denne bloggdebatten mellom Kristin og Sophie Elise har virkelig tatt av og jeg synes at det er topp at noen sier ifra om akkurat dette temaet med å reklamere for plastisk kirurgi. Jeg har alltid vært fornøyd med den jeg er, men jeg har komplekser som alle andre. Alle har disse tankene om seg selv og man er heldig hvis man ikke har det. I dette samfunnet blir vi påvirket hver dag og ser reklame overalt på alt fra rynke kremer, restylane, hårfjerning og fjerning av strekkmerker. Vi blir veldig påvirket av reklame, blogger og influencere. Elsk alt ved deg selv for det er det eneste du kan gjøre for å få en bra psykisk helse. Gi slipp på vonde tanker om deg selv og hvordan du ser ut. Jeg synes alle unge og voksne fortjener å bare elske seg selv og ikke bekymre seg for hva alle andre tenker og sier.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg