Ukens anbefaling, ny vegansk burger

Hei alle sammen og god morgen! 

 

I går var en rolig og fin dag. Det var fortsatt sykt varmt, men i dag er det heldigvis kaldere. Hadde ikke orket en dag til uten aircondition! Til middag i går så testet vi ut beyond burger. Den er plantebasert og fri for soya og gluten. Da jeg hadde stekt de litt så synes jeg de så ut som ekte kjøtt og begynte å lure. Jeg måtte faktisk skjekke på pakken to ganger om jeg hadde kjøpt helt feil! Haha, men det hadde jeg jo selvsagt ikke. Den skulle være vegansk. Da vi spiste den synes den smakte godt! Burgeren var juicy og  konsistensen var lik ekte kjøtt. Var nesten litt skummelt! Så denne anbefaler jeg virkelig om du vil spise mer plantebasert.

Sykt god! 

Nå skal jeg  spise en deilig frokost og kaffe så snakkes vi senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg