Ukens matplan og mathandel

Hei og god mandag!

Denne uken er det selveste julaften! Da blir det selvsagt deilig julemat akkurat den dagen. Jeg jobber på mandag og fredag så da blir det vanlig mat. Det er jo deilig å ikke bare spise julemat i julen. Jeg blir så slapp av å spise så mye julemat, så derfor er det bare det på julaften. Gleder meg hvertfall veldig mye til jul og julematen. Jeg er ferdig med resterende gaver, vært hos frisøren og gjort leiligheten fin til jul. Nå kan julen bare komme.

Min ukesmeny denne uken:

Mandag: Thaisuppe med risnudler

Tirsdag: Julemat!

onsdag: 

Torsdag: Indisk gryte

Fredag: Hamburger med grønnsaker og ovnstekte potetbåter.

Lørdag: Veganske kjøttboller, potetmos, surkål, brun saus og kålrabistappe.

Søndag: Restemat

Ha en fin uke! Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg