Ukens positive og negative

Positive: 

-Shoppingturen på lørdag! Elsker shopping og elsker salg. Det var elleville dager på senteret og mange mennesker. Vi spiste en god lunsj og fikk shoppet litt. Det som var ekstra koselig var at julepynten hadde kommet inn på kid! Det er jo så koselig å se og lukte på deilige duftlys av gran og kanel. Kjenner at jeg begynner å glede meg litt til jul og den koselige stemningen.

-Byturen på lørdag! Det ble en veldig hyggelig kveld på lørdag og jeg koste meg masse.

-Tur med familien til Stian. det er veldig deilig å komme seg ut og få bevegd kroppen. Jeg trengte virkelig litt frisk luft etter lørdagens sprell. Det var litt kaldt, men det gjorde ingenting. Jeg fikk jogget litt også!

-Jeg var med på quiz på fredagen. Det er egentlig Stian som pleier å dra på quiz alene, men denne gangen ble ejg med siden jeg ikke hadde noe annet å gjøre og Line skulle være med. Jeg og Stian hadde vært vårt lag, så det var litt gøy å konkurrere mot hverandre. Det som var viktigst var å slå Stian og hans sitt lag. Vi vant første runde med 20 poeng! Det ble jeg litt overrasket over. Vi tapte jo selvsagt, men jeg synes vi var veldig flinke og det var litt gøy å slå de i første runde.

 

Negative: 

-Det var så mye kø ut fra faremanstredet på lørdagen. Jeg stod i ca 15 min stille i bilen når jeg skulle dra. Var helt kaos! Hater kø!

-Det har bare regnet og regnet nesten hele uken. På søndags ettermiddag ble det endelig opphold.

-Jeg har fortsatt ikke fått tilbake mobilen min fra reparasjon etter 2 uker! Det begynner å bli en stund nå og det synes ikke jeg er greit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg