Ukens positive og negative

Forrige ukens positive:

-Stian kom hjem fra Riga på søndag, så det var deilig å få han tilbake. Jeg klarer meg jo fint en helg alene og er jo sikkert bra å tilbringe tid fra hverandre. Men er veldig deilig å se hverandre igjen og gi en god klem. Tror vi er veldig avhengig av hverandre som samboere i nesten 5 år.

– Var veldig deilig å se igjen familien i helgen og være sammen med dem.

-Endelig fikk vi kjøpt TV-benk på IKEA på tirsdag. Det var veldig deilig å fått gjort. Blir en mindre ting å tenke på som vi manglet i leiligheten. Det begynner å bli skikkelig fint her og jeg trives så godt!

-Jeg fikk byttet vinterdekk på bilen! Pappa hjelper meg alltid med det så det tok jeg i samme slengen da jeg var i Drammen i helgen. Endelig en ting til jeg slipper å tenke på.

Forrige ukes negative: 

-Mobilen min er på reparasjon og de på power sa at de skiftet batteriet helt gratis siden den er under 2 år gammel. Det var jo flaks for meg tenkte jeg! Det var selvsagt feil. Det er bare 12 måneders garanti på batteriet ringte de og fortalte. Kunne ikke han på power bare sagt det med engang og ikke gitt meg falske forhåpninger på at mobilen min blir reparert gratis. Da hadde jeg jo selvsagt ikke sendt den inn…litt dårlig service på power synes jeg. De skulle jo attpåtil ha 400 kr for frakten tilbake, men dette hadde ikke jeg blitt informert om så det slipper jeg heldigvis. Nå vil jeg bare ha den tilbake så fort som mulig. Skikkelig dårlig greier.

-Jeg fikk avslag på en helgejobb jeg hadde veldig lyst på. Det har vært mange avslag fra jobber jeg har søkt på nå og det er aldri en god følelse. Føler at jeg ikke er bra nok og ikke strekker til. Det er veldig vanskelig å få seg en heltidsjobb og ikke en deltidsjobb etter studiene. Jeg gir ikke opp håpet enda og jeg skal klare dette.

7 kommentarer
    1. Godt med hjelp til å bytte hjul på bilen. Og du det med jobb tar bare litt tid. Ikke stress eller tenk på det. Og ihvertfall ikke tro det er deg som er grunnen. Se lyst på det og vær stolt av at…..den jobben var for lett for meg, jeg trenger noe mer å bryne meg på….
      Lykke til videre Hanna…klem fra meg..

    2. Kommer tid….kommer råd er et gammelt ordtak.
      Skjønner at d kan være stressende å ikke få jobb når man har utdannet seg til d du har lyst til å jobbe videre med,men det finnes en jobb der ute for deg å.
      Du har jo jobbet siden du var 13, så d er sikkert frustrerende å «bare» gå hjemme.
      Stå på,….ikke gi opp,… husk at du er unik….
      Det finnes bare en av deg😘

    3. At det bare er et år med garanti på batteriet er bare tull! Så lenge det ikke er ødelagt pga. at du mista den i bakken eller vann eller noe sånt så har du 5år med gratis reparasjon under norsk forbrukerkjøpslov.

      1. Jeg trodde også at de først tulla. Men nei, på akkurat den samsungen var det bare 12 måneder på batteriet. Mobilen er i fin stand uten riper og ikke mistet den i bakken. Vet ikke hvorfor power er sånn og skjønner ikke hvorfor de ikke sa noe før jeg ga den til dem. De bak kassa sa at så lenge den er under 2 år så er det garanti. Skjønner ingenting jeg. Har gått i 2 uker nå uten mobil og det er ikke greit. 🙁 Er bare veldig rart synes jeg. 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg