Vi hadde noen på døra kl.03.00 i natt!

God morgen er vel det jeg pleier å si, men ikke i dag. I dag er annerledes.

Natten i går ble skikkelig skummel og jeg har ikke vært så redd før. Jeg våknet plutselig midt på natten og hørte rare dunkelyder. Stian våknet også opp ved siden av meg og lurte på om katten vår hadde klart å stengt seg inne. Jeg stod opp for å sjekke om alt var bra med hun og fant henne under senga. Jeg ble litt irritert for at hun måtte bråke klokken tre på natten, for hun har ikke gjort det før. Da jeg holdt henne i armene mine hørte jeg samme lyd igjen. Dunk-dunk! Jeg så bort på ytterdøra og så at dørhåndtaket gikk opp og igjen. Jeg ble så redd og hvisket til Stian, “det er noen som prøver å komme seg inn!” Han stod opp og skulle skremme de mulige innbruddstyvene bort. Pus hadde bare gjemt seg siden hun også va redd for lydene. Plutselig hørte jeg mjauing og kloring på døra utenfor. Det var en katt! Det satt en sort hannkatt som ville inn til oss og pus. Han luktet kanskje henne gjennom døra? Jeg tenkte inni meg er det mulig? Vi fikk jagd katten av gårde og lagt oss tilbake i forskrekket i senga. Huff, for en ekkel opplevelse. Vi har sendt melding til de som eier katten om de kan ha den inne på natten slik at det ikke gjentar seg. Ha en fortsatt god dag videre!

Vi blogges <3 

2 kommentarer
    1. Skummelt 🙁 Tror det er på tide å sterilisere pusen 🙂
      Håper ikke dere får flere friere på døren når det er sent på natt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg