Vi skal få et tredje familiemedlem!

Heisann og god onsdag!

Nå kommer en glad nyhet til alle sammen og jeg gleder meg sånn. Endelig skal vi få oss katt! Jeg har alltid hatt lyst på katt selv om jeg ikke er oppvokst med katt. Da jeg så den på finn.no så måtte jeg bare sende en melding og heldigvis var den ledig! Jeg var å besøkte katten for noen dager siden og jeg smeltet helt! Jeg ville ha den med hjem med en gang, men den er selvsagt for liten enda. Den måtte selvsagt ha melk fra moren sin enda, siden den bare er noen uker gammel. Jeg må vente helt til 20 august og det er såååå lenge å vente, men da har jeg noe å glede meg til.

Se på de øynene da! Er den ikke søt! Det er den fineste katten jeg har sett på lenge. Mamma har nettopp skaffet seg en bengal katt som heter Kleopatra. Lillesøsteren min har selvsagt laget en egen instagram profil til henne, haha. Men den er veldig fin. Så Stian og jeg vurderte å skaffe en bengal guttekatt. Men da jeg så denne så kjente jeg at dette var den rette katten for meg. Det er en blanding av britisk korthåret/perser og skogkatt. Den er veldig kosete og leken, så gleder meg til den skal flytte inn her hos oss. Må kjøpe litt katte utstyr og finne navn til han! Har dere noen forslag på navn ti gutte katt? Gjerne legg igjen en kommentar med navn så skal jeg se om jeg finner noen fine 😀

Etterpå skal jeg på URO i Tønsberg på Quiz kveld med noen jenter fra facebook gruppen Hey girl! Så det blir veldig spennende og se hvordan det går. Det er en gruppe for jenter som vil finne seg et nettverk og venner, så absolutt bli medlem der hvis dere vil! Jeg elsker quiz, men er ikke noe god i det selv, men håper jeg ikke er for håpløs og kan hjelpe til med noen spørsmål. Snakkes!

5 kommentarer
    1. Enda en kattunge som skal tas fra moren når den er 8 uker gammel? Ser sånn ut på størrelsen, men håper jeg tar feil. De skal være 12 uker gamle, for det er mye de skal lære fra kattemoren.
      Folk har det så travelt, vil kvitte seg med ungene altfor tidlig..7-8 uker er normalen. Men så feil…

      1. Heisann! Jeg får den selvsagt når den er 12 uker gammel. Derfor jeg skrev jeg måtte vente til 20 august. De hadde det ikke travelt med å kvitte seg med katten og tar godt vare på den og den er sammen med moren sin til jeg kommer å henter den. Mvh Hanna

    2. Bare noen uker gammel betyr ikke at den kun er 2 uker. Fint hvis du kan stille spørsmål i stedenfor å angripe slik som her.
      Dette er informasjon som man kan ta med seg videre og spørre selger om, så supert at du skriver dette.

      Mvh MH

    3. Kattungen ER 12 uker når Hanna Viktoria skal overta den!!!!!!
      Gratulerer med en nydelig kattepus. Håper den får et kuuuult navn……
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg