Mine matvaner

Hva spiser du helst til frokost?

Elsker havregrøt til frokost med peanøttsmør og banan!

Hva spiser du oftest til middag?

Her er det ingen fasit, jeg spiser alt. Mine typiske middagsretter er enten noe indiske gryteretter eller thai supper med masse grønnsaker.

Hva er du dårligst på å lage?

Jeg er skikkelig dårlig på å bake. Anything..haha

Hva er din absolutte favorittrett?

Min favorittrett er grønnsaks lasagne, haha. Skikkelig kjedelig, men det er så godt!

Er du en salt eller søtmoms?

Må bli salt, men jeg elsker jo sjokolade også. Hmm, vanskelig å velge.

Hva er din største guilty pleasure?

Kinder egg

Er det noe du absolutt ikke liker?

Ja, det kan du lese HER

Hva drikker du helst?

Jeg drikker helst vann til mat. Ellers drikker jeg en energidrikke i ny og ne og kaffe med soyamelk i hver dag!

Du skal ha take away, hva spiser du?

Det er ikke så ofte, men da blir det sushi.

Hva har du alltid i kjøleskapet?

Alltid egg, gulrøtter, poteter og av en eller annen grunn syltetøy.

Hva har du alltid i fryseren?

Jeg har alltid isbiter….Men det er ikke mat. Hmmm. Har alltid brød! Det er så kjekt å fryse et halvt brød slik at det ikke blir dårlig.

Hvor mye bryr du deg om at maten du spiser skal være sunn?

Null komma niks.

Hva craver du akkurat nå?

Smågodt, sørlandschips og holiday dip.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg