Uken som gikk

Akkurat nå: Akkurat nå sitter jeg i sofaen med en kopp kaffe. TV-en er på og jeg blogger med Stian ved min side.

Ukens tanke: Denne uken har jeg tenkt veldig på det å være arbeidsledig. Jeg har så lyst på å finne en jobb snart, men er veldig vanskelig å få jobb. Det begynner å bli veldig kjedelig å bare gå her hjemme og ikke gjøre noe annet enn å blogge. Jeg har sett på det som en liten ferie, men nå vil jeg bare begynne i jobb så fort som mulig!

Ukens matrett: Bønnedillas! Sykt godt! Oppskrift HER!

Ukens favorittplagg: Elsker å gå i enkle mom jeans og en t-skjorte. Pleier jo ikke gå med støvler da, men med sneakers. Liker at antrekket er chill!

Ukens serie: Jeg er hekta på Love Island UK! Så mye drama, elsker det! Det er mye bedre enn den norske synes jeg. Nå har jeg sett det ferdig, men nå skal Love island USA begynne på TV2sumo har jeg hørt! Det må jeg se! Noen andre som har sett på Love island?

Ukens cravings: Jeg craver så sykt salt potetgull! Jeg elsker potetgull!

Ukens sang: Senorita-Shawn mendes

Ukens bilde:

Instagram: @Bambihanna

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg