Uken som gikk

Akkurat nå: Nå sittet jeg på jobb og skal jobbe noen timer. I morgen er det jo nyttårsaften og det gleder jeg meg til. Skal feire inn det nye året. Men ikke for mye da!

Ukens film/serie: Jeg så masse julefilmer og serier forrige uke. Må vel bli 3 nøtter til askepott! Den må jeg jo bare få med meg hver julaften.

Ukens høydepunkt: Det må jo bli julaften! Det var så koselig! Det er veldig rart å tenke på at det var jul forrige uke. Synes jula gikk veldig fort og plutselig var den over. Om noen dager skal jeg pakke bort julen og det blir litt rart. Pleier å pakke den bort rett etter nyttår og da tar jeg å vasker og tørker støv samtidig. Det er deilig med en ryddig og fin leilighet på nyåret. Det er også gøy å se igjen alle pyntegjenstander igjen og dekorere leiligheten på nytt.

Ukens beste kjøp: Grønne håndklær fra Princess.

Ukens beste gave: Det må bli de hvite Fila skoene jeg fikk fra Stian til jul. De har jeg ønsket meg lenge og var på toppen av ønskelisten. Elsker de og gleder meg til å bruke de til våren. Men elsker også vaffeljernet og stavmikseren jeg fikk til jul også. Det blir nok også masse brukt til neste år!

Ukens middag: Julemiddag på julaften, namm!

Ukens craving: Nonstop!

Mine mest leste innlegg: 

Vår julefeiring i bilder

Middag 2.juledag

Jeg ble nr 72 på topplista!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg