Uken som gikk

Akkurat nå: Akkurat nå har jeg laget meg kaffe og skal snart på jobb.

Ukens film/serie: YOU sesong 2! Elsker den serien og er skikkelig bra! Jeg må også anbefale Jumanji som vi så i helgen på kino. Den var veldig morsom, så den er verdt å se.

Ukens høydepunkt: Nyttårsaften! Hadde nesten glemt at det var nyttårsaften forrige uke! Det går så fort også har vi hatt så mye fri at det føles ut som det  har allerede vært helg.

Line og Stian <3

 

Ukens beste kjøp: Nye sko! Jeg får aldri nok av sko og kjøpte disse på nyttårsaften på salg. Har ønsket meg slike sko veldig lenge og skal bruke de masse.

Ukens middag: Det må bli da vi spiste ute på lørdag. Elsker den restauranten og maten der. De er veldig flinke og vi får så bra service fra de som jobber der.

Ukens craving: Smågodt!

Mine mest leste innlegg: 

Slik ser stuen min ut nå

Gårsdagen i bilder

Slik pynter du nyttårsbordet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg