Uken som gikk

Akkurat nå: Nå sitter jeg å drikker kaffe og gjør ferdig dette innlegget før jeg skal på jobb. Ny uke og nye muligheter. I går var det deilig med sol og 10 varmegrader. Håper på litt sol i dag også, for det gir meg masse energi!

Ukens film/serie: My name is Anne, with an e. Den er så koselig og har startet på sesong 3 i helgen.

Ukens høydepunkt: Jeg fikk endelig ryddet i uteboden og inneboden på søndag! Det har jeg lengtet lenge etter. Det ble masse som jeg ga bort på finn og det er deilig å slippe å kaste det når det kanskje er noen som kan bruke det. Skal gå igjennom klær, håndklær, duker og putetrekk også. Da får sikkert fretex mye fint!

Ukens beste kjøp: Fermenterings glass. Disse kommer vi nok til å bruke mye. Det blir spennende å smake når surkålen blir ferdig om 2 uker. Lurer på om det blir godt? Noen som har prøvd å lage det selv hjemme?

Ukens middag: Hjemmelaget Thai peanøtt suppe. Jeg hadde aldri lagt den før, men den ble overraskende god! Den må jeg legge ut oppskriften på, siden den var så god!

Ukens craving: Energidrikke.

Mine mest leste innlegg: 

5 fitness hacks

Ukens matplan

5 ting jeg elsker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg