Uken som gikk

Akkurat nå: Nå sitter jeg med kaffekoppen i hånden og er klar for å dra på jobb. Nå må jeg bare forte meg å lage frokost før jeg må løpe ut døra.

Ukens film/serie: Love Island Norge sesong 2 . Jeg synes egentlig ikke det var noe bra i fjor så jeg hadde egentlig ikke tenkt å se på denne nye sesongen. Det blir kanskje litt mer fart snart. Det tar jo litt tid for deltagerne å bli varm i trøya og bli vandt til produksjonen og nye mennesker.

Ukens høydepunkt: Det må være jentekvelden på lørdag. Det var veldig hyggelig og må gjentas.

Ukens beste kjøp: Jeg kjøpte meg en ny Goji smart klokke på lørdagen som jeg er veldig fornøyd med.

Ukens middag: Det må bli denne gode indiske gryten med masse gode smaker og grønnsaker.

Ukens craving: Blåbærmuffins og vafler. Elsker blåbær og har hatt lyst på blåbærmuffins. Må nesten bake det til uka!

Mine mest leste innlegg: 

Enkle tips til å være mer miljøvennlig i hverdagen

De største interiør trendene i 2020

Ukens mathandel

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg