Uken som gikk

Akkurat nå: Nå har jeg spist en kjempe god salat med masse digg i og sitter nå og ser på serier. I dag har ikke formen vært på topp på jobb og følte dagen gikk veldig sakte. Sånn er det bare noen ganger. Man kan ikke være på topp hele tiden.

Ukens film/serie: Jeg har begynt å se på en ny serie på netflix som heter The stranger. Så langt synes jeg den er ganske spennende.

Ukens høydepunkt: På lørdag var jeg ute på byen med søsteren min og noen venninner og det var veldig koselig. Er alltid hyggelig å være sosial med gode venner og bekjente. Må gjentas!

 

Ukens ønskeliste: Denne parfymen fra Ariana Grande!

Ukens beste kjøp: Jeg kjøpte en søt topp på New yorker i fargen rød som jeg brukte på lørdag. Kjøpte også en genser i en super fin beige farge som jeg har brukt mye allerede.

Ukens middag: Jeg spiste ute med Leah på torsdag på min yndlings restaurant i Tønsberg. Bombay! De har så god mat og elsker å spise der. De hadde vinterferie tilbud med middag for 100 kr! Det var virkelig billig for så god mat.

Ukens craving: Kanelboller!

Ukens bilde: Måtte bare ha med dette søte bilde av pus!

Ukens mest leste innlegg: 

5 fitness hacks

10 ting å gjøre i vinterferien 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg