Uken som gikk

Akkurat nå: Nå sitter jeg i kosedressen min med Alita på fanget og drikker en god kopp te mens jeg prøver å skrive dette innlegget. Er ikke lett med en pus i veien og som elsker å ligge på pc-en.

Ukens film/serie: Love island Norge. Endelig ble det kåret et vinnerpar og det ble Johannes og Nora. De er så søte og jeg håper alt går bra med dem nå på utsiden.

Ukens høydepunkt: Det må være da vi besøkte familien på lørdagen og spiste veldig god middag. Er alltid koselig å besøke familien og bare slappe av.

 

Ukens ønskeliste: Disse genserne fra Nelly!

 

 

Ukens beste innkjøp:

Ukens craving: Salte pingviner og nystekte vafler!

Ukens positive: Jeg er veldig glad for det jeg har her i livet og setter så enormt stor pris på både venner og familie jeg har rundt meg. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten!

Ukens sang: Know your worth – khalid

Ukens mest leste innlegg: Dette kan du gjøre på en dårlig dag

Ukens bilde:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg