Uken som gikk

Akkurat nå: I dag er det mandag og jeg skal til Drammen på besøk igjen. Skal vaske bilen min og støvsuge den. Det trengs for å si det sånn! Så skal jeg spise god middag med pappa og Lindy. Er alltid hyggelig å dra på besøk midt i uka også synes jeg. Pappa er jo på jobb, så drar ikke tidlig.

Ukens serie: Begynte med en ny serie på Netflix som heter Living with yourself. Var faktisk veldig morsom! Ble ferdig med den for 2 dager siden.

 

Ukens høydepunkt: Shoppingtur med lillesøster! Jeg digger å bruke tid med søsteren min og bare snakke om alt. Det er veldig koselig også elsker ejg jo shopping da.

Ukens beste kjøp: Nå har jeg vært å nettshoppet litt på zalando og HogM. Så det blir spennende å se hva jeg beholder og returnerer. Jeg var jo på shopping med lillesøster forrige uke, men jeg kjøpte bare noen småting som dere ser nedenfor. Kommer noen bilder av hva jeg har kjøpt til uka!

Ukens cravings: Gulrotkake! Spiste det på søndag, for jeg måtte bare ha noe søtt!

Ukens matrett: Linsetaco på fredag. Det er så digg med tacofredag! Blir aldri lei!

Ukens sang: Selena  Gomez-Look at her now

Ukens mest leste innlegg:

Mathandel for 8 dager og matplan

Jeg har testet VegMe!

Fjorårets halloween kostyme

 

Instagram: Bambihanna

Snapchat: Bambihanna

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg