Uken som gikk

Akkurat nå: Nå har jeg satt på en klesvask og etterpå skal jeg støvsuge og vaske litt. I dag har jeg fri og skal gjøre unna litt blogging og husarbeid for uka. Jeg skal jobbe kveldsvakter hver kveld, så det blir jo spennende å se om jeg klarer det. Det gjør jeg helt sikkert! Jeg må bare drikke masse kaffe!

Ukens serie: Atypical sesong 3 har kommet ut på Netflix! Gleder meg til å se resten!

Ukens outfit: Det jeg hadde på meg på lørdag! Det skjørtet er så fint og passer perfekt nå på høsten. Hadde på høye støvletter til dette antrekket.

 

Ukens høydepunkt: På lørdagen var jeg på vors hos noen venner i Tønsberg og det var veldig hyggelig. Men jeg må si at jeg overrasket meg selv med en 2 timers lang tur på søndag! Jeg og Stian gikk 7,8 kilometer inni skogen i Høyjord og fant noen nye stier som vi ikke hadde gått før. Det føltes ut som vi var på oppdagelses tur, haha. Vi var veldig slitne da vi kom hjem, så vi bestilte noe mat og satte oss ned foran TV-en med filmen MA. Det var en deilig følelse!

Ukens beste kjøp: På denne tiden av året så får jeg veldig tørr hud, så jeg måtte ha en veldig god krem for de tørre partiene mine i fjeset. Derfor så måtte jeg bare ha denne hudkremen fra Body shop for tørr hud. Den er så deilig på huden. Du kan få kjøpt den HER.

Ukens craving: Sjokolade!

Ukens matrett: Linsegryte med spinat.

Ukens sang: Dont leave – Snakeships,MØ,Walshy Fire

Ukens mest leste innlegg: 

Jeg har stemt på årets influencer!

5 ting jeg hater

Tanker på en fredag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg