Uken som gikk

Hei!

Da var det ny uke og nye muligheter. Jeg syns tiden går så fort mot jul nå! Jeg fikk heldigvis startet på julegavene og julebaksten i helgen, så nå er det ikke så mye som gjenstår. Jeg blir nok ferdig til helgen! Hvordan ligger dere an? 

 

Akkurat nå: Nå er jeg på jobb og skal jobbe til 16.00. Det er varetelling som står på planen og det er ikke like gøy. Det tar så lang tid! Håper jeg kommer i mål!

Ukens film/serie: Jeg digger Glow up på TV2 sumo. De er så flinke til å sminke og veldig kreative. Lurer på hvem som kommer til å vinne! Skal se finalen i kveld!

Ukens outfit: Det må bli denne kjolen jeg hadde på meg i bursdagen på lørdag! Følte meg så fin med denne fargen.

Ukens høydepunkt: Det var nok da vi sov på hotell i helgen, det var så deilig. Elsker den hotell følelsen av luksus og god mat. Blir som en liten miniferie. Det må gjentas snart!

Ukens beste innkjøp: Denne uken har jeg shoppet julegaver til familien. Da jeg var på faremanstredet i helgen fant jeg det fineste grønne skjerfet som jeg bare måtte ha!

Ukens craving: Lefser med kanelfyll.

Ukens matrett: Hjemmelaget pizza hos Ingunn på lørdag! Jeg bare elsker pizza.

Ukens sang: Home for Christmas

Ukens mest leste innlegg: 

Fredag og helgens planer

De perfekte gavene til en venninne 

Vi blogges <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg