Uken som gikk

  God mandag!

Akkurat nå: Nå er jeg på jobb og jobber overtid. Jeg har fortsatt mye varetelling som gjenstår! Håper jeg blir ferdig før årsslutt!

Ukens film/serie: Hjem til jul på Netflix. Det er en norsk jule serie so var ganske bra! Jeg likte den veldig godt og håper det kommer en sesong 2.

Ukens høydepunkt: Det var kanskje sverigeturen på lørdag. Det var faktisk veldig koselig og være sammen og gå rundt å shoppe. Jeg fikk handlet litt julegaver med søsteren min og det er alltid like koselig. Endelig ferdig med julegaver til familien min. Har bare noen som gjenstår på Stian sin side, som er mitt ansvar det også.

Ukens beste kjøp: Masse godis og julegaver i sverige!

Ukens craving: Julekaker og sjokolade.

Ukens matrett: Søndags julemiddag i Drammen!

Ukens sang: The christmas song- Dianne Reeves

Ukens mest leste innlegg: 

Jeg har bakt julebaksten og en liten katastrofe

Vi hadde noen på døra kl.03.00 i natt!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg