Uken som gikk

Akkurat nå: Nå har jeg sett på kvelden før kvelden og laget nøttestek til julemiddagen i morgen. Det var deilig å få det unnagjort. Nå skal jeg bare rydde litt på kjøkkenet og sette på en julefilm på tv-en.  Gleder meg så til i morgen! Skal starte dagen med en god julefrokost i pysjamasen. Deretter skal jeg ta med dyna til sofaen og se på tre nøtter til askepott og resten av julefilmene. God jul!

Ukens film/serie: The witcher på Netflix!

Ukens beste kjøp: Hårprodukter hos frisøren min.

Ukens craving: Julekaker og kakao!

Ukens matrett: Vegetarlasagne.

Ukens mest leste innlegg: 

10 tips mot søtsug

Dagens outfit og helgens planer

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg