Uken som gikk

Akkurat nå: Nå har jeg endelig kommet hjem fra jobb. Det ble 3 timer overtid i dag. Derfor blir det et litt sent innlegg i dag! Nå skal jeg slappe litt av og spise litt så er det snart leggetid allerede. Dagene går så fort!

Ukens film/serie: Sabrina sesong 3 på Netflix.

Ukens høydepunkt: Ukens høydepunkt må bli på lørdag da jeg endelig fikk besøk av søsteren min. Det var etterlengtet. Jeg har ikke sett henne på lenge og det var deilig å snakke om alt mulig. Det var superhyggelig og en liten tur ut på byen med venner er alltid gøy.

Ukens beste kjøp: Jeg bestilte litt av hvert forrige uke. Jeg kjøpte ny fondation, HER, hårprodukter HER og HER.

Også bestilte jeg disse joggebuksene med high waist fra HM, HER. Gleder meg til å få pakker i posten!

Ukens middag: Det må bli laks med potetmos og grønnsaker. Helt vanlig hverdagskost som er så enkelt å lage.

Ukens craving: Popcorn!

Ukens sang: Knockout-Tungevaag

Mine mest leste innlegg: 

5 ting som gjorde meg glad i dag

5 fitness hacks

5 ting jeg hater

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg