Uken som gikk

Akkurat nå: Nå har jeg stått opp og er klar for fridag. Det blir deilig å bare slappe av hjemme med Alita. Skal lage meg litt grøt til frokost og se på serier. Trenger en ny bra serie å se på, så kom gjerne med forslag!

Ukens serie: The sinner sesong 2.

Ukens høydepunkt: Så jeg vet ikke om dette kan kalles et høydepunkt, men det var et mål jeg hadde og det var å få skifta til vinterdekk på bilen. Bortsett fra det så hadde jeg jente vors hos meg på fredag som var utrolig koselig.

Ukens beste innkjøp: Det må bli den nye TV-benken fra IKEA turen til meg og mamma. Endelig fikk vi ny TV-benk som vi har drømt om. Den må fortsatt opp på veggen, men er ferdig skrudd sammen og det er deilig.

Ukens craving: Smash! Spiste så mye på lørdag med familien foran Tv-en. Skikkelig digg var det.

Ukens matrett: Pappa sin lasagne på lørdag.

Ukens sang: «dance monkey» av Tones and I.

Ukens mest leste innlegg:

BADEROMS INSPIRASJON 

UKEN SOM GIKK 

THE JOKER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg