Uken som gikk

Hei fininger! 

Akkurat nå:  Nå sitter jeg på sofaen og skriver dette innlegget.  I dag var det så kaldt! Var rim på bakken og minus 1 grad ute. Brrrr! Merker det er høst ute nå. Kom akkurat inn døra. Jeg og Stian gikk en liten tur. Var veldig friskt ute nå.

Ukens serie: Exit. Denne går på NRK og jeg gleder meg til å fortsette. Har hørt mye bra om den.

Ukens høydepunkt: Har ikke hatt noen store høydepunkter forrige uke, men jeg elsker jo bursdag. Så da velger jeg barnebursdagen til min niese på lørdag. Jeg elsker barn og kaker så da var jo det en perfekt dag for meg. Stian er ganske flink med barn han også og det var gøy å se han koste seg og var med på lekene.

Ukens best innkjøp: Det må bli disse lysestakene som jeg fant på Nille med 50%. Det er et veldig bra kjøp. Elsker å tenne lys når det er så mørkt. Disse skal jeg bruke med lille lys til jul. Lilla og gull blir det i heimen da. Gleder meg til å vise dere masse bilder av hvordan jeg pynter til jul!

Ukens favorittplagg: Siden det har vært så kaldt så har jeg brukt gode strikke gensere. Særlig denne hjemmelagde fra tante. Den er så god og varm. Elsker fargene i genseren og føler den er skikkelig meg.

Ukens craving: Muffins og popcorn. For en kombinasjon tenker dere, haha. Men jeg var i barnebursdag på lørdag og fikk servert så mye godt! Elsker muffins altså! Og sammen med salt popcorn, nammm.

Ukens matrett: Forrige uke har jeg vært skikkelig sløv med matlagingen. Det har gått i ferdigmat for det meste. Jeg har kommet sent hjem fra kveldsvakt to ganger forrige uke og vi har spist ute. Vi spiste ute på indisk restaurant igjen på lørdag. Men det var veldig godt! Vi testet ut en ny restaurant vi aldri har prøvd før. Det er veldig gøy å prøve forskjellige matretter på steder man ikke har spist.

Ukens mest leste innlegg:

JEG ER PÅ TOPPLISTEN

KJÆRE ISABEL RAAD 

10 TING DU KAN GJØRE I HØSTFERIEN

NYE VEGANSKE PRODUKTER FRA VEGME

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg