Uken som gikk

Akkurat nå: Nå gjør jeg meg klar for ny dag på jobb. Jeg skal spise litt frokost og drikke litt kaffe så er jeg klar for ny uke!

Ukens serie: Denne uken har jeg ikke hatt så mye tid til å se serier. Det har gått mye i jobb med sene kvelder. Har sett noen julefilmer i helgen og det skaper så god julestemning.

Ukens høydepunkt: Det må være på onsdagen da jeg endelig tok av  reguleringen. Det ble så fint! Elsker å smile hele tiden nå og det var verdt hver måned!

Ukens beste innkjøp: Denne uken har jeg ikke hatt tid til å shoppe noenting! Det er veldig ulikt meg. Nå er det snart black friday så tenkte jeg skulle få shoppet litt julegaver og bestille noe ny sminke snart.

Ukens craving: Har hatt lyst på julemat så lenge! Bare stappe i meg surkål og masse god mat.

Ukens beste matrett: Grønnsakslasagne! Den er så god!

Ukens mest leste innlegg:

Min ønskeliste til jul

5 ting jeg hater 

Min lørdag og helgens planer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg