Uken som gikk

Akkurat nå: Nå er jeg klar for en ny uke med jobb. Ukene bare raser av gårde.

Ukens film/serie: Jeg har sett noen julefilmer i helgen. Jeg har fått sett The holiday som jeg må se hver jul. Som julefilm nr to så har jeg sett en ny film som kom ut på Netflix og heter The holiday in the wild. Den ga meg ikke noe spesielt julewibber siden de var i Afrika, men en søt film. SOm film nr tre i helgen har jeg sett let it snow på Netflix. Den synes jeg ikke var en julefilm heller, men artig på sin måte.

Ukens outfit: Det må bli julekjolen jeg hadde på meg på julebordet. Følte meg så fin!

Ukens høydepunkt: Julebordet med jobben! Det var så gøy og det var så god mat der! Vi spiste på herr og fru på Teie og der har jeg aldri spist. Det var veldig bra mat og service.

Ukens beste innkjøp: Jeg har bare nettshoppet denne uken. Fikk hentet en pakke som kom i posten på lørdag. Jeg har bestilt litt hudpleie og sminke fra blivakker.no og Lyko så jeg gleder meg til å få resten hjem i posten.

Ukens craving: Julemat!

Ukens matrett: Hjemmelagde veganske medisterkaker! Vi spiste de beste medisterkakene som moren til Stian lagde på søndag. De var veldig gode og jeg vil prøve å lage sånne selv en gang.

Ukens sang: Before you go-Lewis Capsldi

Ukens mest leste innlegg: 

8 julespørsmål og svar 

Kjolene til julebordet

De 12 beste julefilmene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg