Uken som gikk

Akkurat nå: Nå er jeg litt stressa siden jeg først skal til dyrlegen 11:30, så en time etterpå skal jeg på intervju. Så dette blir en litt hektisk og stressende dag! Gruer meg skikkelig til begge deler, men håper begge går bra. Er første gangen jeg tar med Alita til dyrlegen siden jeg fikk henne for en måned siden. Hun skal ha siste vaksinen sin og jeg lurer på hvordan dette går. Får trøste meg med at jeg skal på bursdag i kveld. Da får jeg kose meg litt ekstra.

Ukens serie: The ranch på Netflix. Del 7 er ute nå, så den må jeg jo se ferdig. Synes de har holdt på lenge og kanskje strukket det over litt mange sesonger. Men det er en bra serie og jeg vil jo se hva som hender videre. Er jo alt for nysgjerrig!

Ukens høydepunkt: Det må bli den fine høst-turen med niesen og svigersøster og Stian på søndag. Ingenting er bedre enn å komme seg litt ut å trekke frisk luft. Deilig med litt mosjon etter å ha sittet inne i flere dager med regn. Var nesten et lite eventyr å gå den nye stien inn i skogen. Var en veldig fin tur og deilig å komme seg inn igjen i varmen og sitte å lese en god bok.

Ukens beste innkjøp: I går så bestilte jeg noen sko fra Nelly som jeg fikk fra Stian. Det var jo veldig snilt siden mine hvite sko har blitt ødelagt og gått opp i sømmen. De var godt brukt og har hatt de i flere år. Så var jo på tide å si farvel til dem. Deilig med nye hvite sko blir det hvertfall. Bruker det jo hver dag nesten siden de går jo til alt. Det er veldig praktisk og det liker jeg.

Ukens favorittplagg: Det må bli høyhalset genser. Elsker gensere med høy hals. Jeg synes jeg ser mer sofistikert ut og mer voksen.

Ukens craving: Sjokolade og is! Det var digg å stappe i meg masse godis på fredagen med venninnen min. Det ble mye godt på bordet med filmkveld!

Ukens matrett: Det må bli indisk på lørdag! Nammm, elsker indisk og elsker å spise ute. Det er lettvint og deilig å slippe å lage mat selv.

Ukens mest leste innlegg: 

Soveromsinspirasjon 

Gårsdagen i bilder og planer for i kveld

5 fun facts om meg 

Mine favorittbloggere

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg