Uken som gikk

Akkurat nå: Nå har jeg satt på klesvasken og lagd meg frokost. Jeg var oppe tidlig i dag på grunn av at måkebilen skulle absolutt måke utenfor plassen vår kl.05.30! Så det var en litt brå start på dagen, men det er jo jobben deres. Det er jo deilig å slippe å måke selv, siden det har kommet så mye snø!

Ukens serie: Norske rotehjem på D play. Elsker ryddeprogram og dette programmet får meg i rydde humør. Jeg vil rydde i alle skap i dag og shine opp i bodene.

Ukens outfit: Denne outfiten jeg hadde på meg på fredag!

Ukens høydepunkt: Bytur på fredagen med venner! Men må også trekke frem en koselig farsdag på søndag. Jeg er så heldig som har en så god og snill pappa som alltid støtter meg og hjelper meg med alt! Hvis jeg trenger noe hjelp i leiligheten så er han der med gode ideer, fikser og styrer. Jeg er så heldig!

Ukens beste innkjøp: Det har blitt litt småkjøp av sminke og håndkrem. Blir så fort tørr på hendene på denne årstiden. Har vært veldig kaldt nå og da må man kjøpe inn litt håndkrem og body lotion.

Ukens craving: Speltlomper med smør og sukker! Nammm! Jeg har fått helt dilla på dette! Det er så godt!

Ukens beste matrett: Grønnsakslasagnen vi hadde på torsdag! Denne hjemmelagde grønnsaks lasagnen er så god og så enkel! Elsker den!

Ukens sang: Hotel walls-Smith& Thell

Ukens mest leste innlegg:

Dagens planer og antrekk

Kjendisgallaen

Bildedryss fra helgen

7 tips til et ryddig kjøkken

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg